زینب زیبای مامانزینب زیبای مامان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

توت فرنگی

ساخت گل با کاغذ کشی

1392/4/14 16:36
نویسنده : مامان زینب
12,227 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساخت گل با کاغذ کشی

 

Rosette ساخت گل با کاغذ کشی

 

 

ساخت گل با کاغذ کشی

Rosette ساخت گل با کاغذ کشی

در زیر مراحل تصویری ساخت گل با کاغذ کشی را مشاهده می فرمایید :

کاغذ کشی را ۴ لا تا کنید و لبه های کاغذ کشی را با قیچی به صورت هفت و هشتی ببرید

Rosette 1 ساخت گل با کاغذ کشی

الگوهای باز شده کاغذ کشی به صورت زیر خواهد بود

Rosette 2 ساخت گل با کاغذ کشی

از یک نی برای ساقه گل استفاده کنید و از کاغذ کشی سبز رنگ برای روکش کردن ساقه گل استفاده کنید

Rosette 3 ساخت گل با کاغذ کشی

گلبرگ های ساخته شده با کاغذ کشی را لایه لایه وارد نی کنید

Rosette 4 ساخت گل با کاغذ کشی

Rosette 5 ساخت گل با کاغذ کشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

MASOUD
15 تیر 92 3:23
وای چقدر نازه! ببینم مایلی با هم تبادل لینک و بنر داشته باشیم؟
dost
16 تیر 92 10:56
سلام عزیزم
مهلای من تو جشنواره ی نی نی ها شرکت کردم
با رای تون خوشحالش کنید
کد484 به 20008080200 بفرستین ممنون


چشم
مامان اميرعلي
17 تیر 92 10:08
همه ي اينارو خودت درست كردي؟خيلي با حوصله هستي...آدرستو ذخيره كردم تا ببينم منم ميتونم يكمي سليقه به خرج بدم يا نه

به منم سر بزن...اگه دوست داشتي به پسرم راي بده...ممنون


ممنونم
فاطمه
14 مرداد 92 17:26
سلام خیلی ممنون،جالب بود.
منم یه نوع دیگه شو من درآوردی درست کردم ملت خوششون اومد ولی واسه خودم تکراری شد گفتم یه نوع دیگه یاد بگیرم.تچکر این خیلی قشنگه


قشنگ شما و نظراتونه .خیلی لطف کردید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به توت فرنگی می باشد