زینب زیبای مامانزینب زیبای مامان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

توت فرنگی

اموزش بافت پاپوش برای نی نی کوچولوها

1391/9/9 21:56
نویسنده : مامان زینب
8,807 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

اموزش بافت پاپوش برای نی نی کوچولوها

مامانای خوش ذوق دست به کار بشید

 

 

小婴儿鞋  夏天  夏天的博客

 

小婴儿鞋  夏天  夏天的博客

 

小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客

 

小婴儿鞋  夏天  夏天的博客

小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客

 

小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
小婴儿鞋  夏天  夏天的博客
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصومه
2 دی 91 19:01
کاشکی مراحل بافتشو توضیح می دادید. من از روی عکس متوجه نمیشم دقیقا چکار کردید. می تونید برام ایمیل کنید؟
ebrahimi_masome@yahoo.com


عزیزم این که خیلی واضح نشون داده من نمی دونم منظورتون چیه
دریا
14 مرداد 92 16:55
عالی بود تازه خواهرزاده منم خیلی خوشگله منم واسش می بافم من11سالمه اما خاله شدم من و[خانواد ه] خیلی دوسش داریم[اوینا چراغ خونه ی مااین ما اسمش اویناست 3ماهشه من خیلی دوسش دارم بای بای[


خدا براتون حفظش کنه عزیزم از طرف من ببوسش
نوشین
29 آبان 92 19:56
ممنونم از اموزش خوبتون.خیلی دنبال همچین چیزی گشتم.واسه نی نی م میخوام ببافم.ممنون خانمی ممنون از شما و حضور گرمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به توت فرنگی می باشد