زینب زیبای مامانزینب زیبای مامان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

توت فرنگی

عروسک های بافتنی زیبا و ناز

1391/11/7 14:48
نویسنده : مامان زینب
12,872 بازدید
اشتراک گذاری
عروسک های بافتنی زیبا و ناز
 
rengarenk örgü hayvancıklar
 

rengarenk örgü hayvancıklar

turuncu çay takımlı oyuncak amigurumi modeli

şapkalı atkılı amigurumi kardan adam modeli

sohbet eden sarı amigurumi kaplumbağa modeli

siyah kırmızı amigurumi uğur böceği modeli

silvestre figürlü amigurumi modeli

sevimli bal arısı amigurumi modeli

rengarenk amigurumi tırtıl modeli

pembe fincanlı amigurumi kahve modeli

pembe çok sevimli amigurumi ceylan modeli

pembe burunlu amigurumi sevimli inek modeli

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لیلا
12 خرداد 92 20:14
سلام عزیزم دستت درد نکنه عالی بود کاش آموزششم میذاشتی


تو قسمت موضوعات مطالب بخش بافتنی با روش بافت .روش بافت بعضی ها هست
nc
10 آذر 92 12:44
سلام عزیزم چرا آموزششو نذاشتی برامون!؟!
مامان زینب
پاسخ
سعی می کنم بذارم
هدیه
29 آذر 92 14:48
سلام من اولین باره دلم خواسته بافتنی یاد بگیرم .اونم وقتی عروسکای توی وبلاگ شمارو دیدم مخصوصا لاک پشتا ! یه سوال فنی من میتونم از همین اول بافتن عروسکو یاد بگیرم یه سوال دیگه الان من چیجوری یاد بگیرم یه راهنمایی میکنید لدفا
مامان زینب
پاسخ
شما باید اول کارهای ابتدای مثل شروع بافتنی سر انداختنو...یاد بگیرید تا بعد...
زهرا
16 بهمن 92 10:17
ممنون می شوم اگر آموزش هایشان را بگذاری
مامان زینب
پاسخ
چشم سعی می کنم این کارو انجام بدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به توت فرنگی می باشد